Slider

Erfarne taksatorer

Er skaden sket, kan du få hjælp og vejledning hos vores forsikringsuddannede personale, og selvfølgelig hjælp til udbedring af skaden.

Vores taksatorer har et tæt samarbejde med de danske forsikringsselskaber, og er vant til at arbejde i Scalepoint, som er det system, der leverer tjenesteydelser til forsikringsselskaberne. Det eneste du skal gøre, er at anmelde skaden.

22

Medarbejdere, der dagligt servicerer vores forsikringskunder og -selskaber

Pr. 1. januar 2020

1.895

Årlige forsikringsskader og besigtigelser

Pr. 1. januar 2020

18.947

Skader for Scalepoint

Pr. 1. januar 2020

Typer af skader

Udskiftning af døre og vinduer efter indbrud, oplægning af tagsten og tagplader efter stormskader, udbedring af svampe- og rådskader, retablering af gulve og tage efter vand- og brandskader samt stormflodsskader er alle eksempler på skader, som vi har stor erfaring med at udbedre.

Sådan gør du

Det eneste du skal gøre, er at anmelde skaden. Herefter sørger vi for resten inkl. kommunikation med dit forsikringsselskab, så skaden kan udbedres hurtigst muligt.

Nedenfor kan du se en beskrivelse af, hvad der sker undervejs frem til at skaden er udbedret.

Image

Anmeldelse af skaden

Du anmelder skaden til dit forsikringsselskab, som herefter tager kontakt til os. Vi kontakter dig – ofte indenfor 2 timer – for at aftale tidspunkt for besigtigelse af skaden.
Image

Besigtigelse af skaden

Vi indsender dokumentation og tilbud til dit forsikringsskab via deres system. Det giver en optimal proces for forsikringselskabet til at godkende og igangsætte reparationen hurtigt.
Image

Udbedring af skaden

Vi kontakter dig for at aftale, hvornår vi må komme og udbedre skaden. Når arbejdet er godkendt af dig, sørger vi for fakturering af arbejdet.

Image

Fakturering af skaden

I de fleste tilfælde afregner vi direkte med forsikringsselskabet, og du skal derfor ikke foretage dig yderligere.

Referencer

Ombygning af børneinstitution
Skovlyhuset
Æstetisk og bæredygtig udvidelse af integreret børneinstitution
Lagkagehusets nye domicil
Modernisering af gammel bygningsmasse til topmoderne kontorfaciliter i Københavns Nord-Vest kvarter.
Bæredygtigt bosted
Propellen
Ny bygning på 812 kloge m² fordelt på 12 boliger, fællesrum og personaleafsnit.
Historisk bygning restaureres
Hillerød Stationsbygning
Restaurering af byens bevaringsværdige bygning fra 1864.
previous arrow
next arrow
Slider

Kontakt os

- og hør, hvordan vi kan hjælpe dig

 B5A0065 SH 298x289p Done

Byggeleder, Cert. håndværkstaksator

Asger Bille

ab@b-nielsen.dk
2274 6594

 B5A0065 SH 298x289p Done

Byggeleder, Cert. håndværkstaksator

Rune Bille

rb@b-nielsen.dk
2266 0280

 B5A0065 SH 298x289p Done

Byggeleder

Troels Rotbøl-Simonsen

ts@b-nielsen.dk
2097 8851

 B5A0065 SH 298x289p Done

Koncern- og udviklingsdirektør

Peter Følbæk Nielsen

pfn@b-nielsen.dk
5139 6262

 B5A0065 SH 298x289p Done

Adm. direktør

Jesper Følbæk Nielsen

jfn@b-nielsen.dk
4050 6827

 B5A0065 SH 298x289p Done

Produktionsdirektør

Claus Løvgreen

clv@b-nielsen.dk
2065 7786

previous arrow
next arrow
Slider