Erfarne taksatorer
Er skaden sket, kan du få hjælp og vejledning hos vores forsikringsuddannede personale, og selvfølgelig hjælp til udbedring af skaden.
Vores taksatorer har et tæt samarbejde med de danske forsikringsselskaber, og er vant til at arbejde i Scalepoint, som er det system, der leverer tjenesteydelser til forsikringsselskaberne. Det eneste du skal gøre, er at anmelde skaden.
Medarbejdere, der dagligt servicerer vores forsikringskunder og -selskaber
Pr. 1. januar 2023
Årlige forsikringsskader og besigtigelser
Pr. 1. januar 2023
Skader for Scalepoint
Pr. 1. januar 2023
Typer af skader
Udskiftning af døre og vinduer efter indbrud, oplægning af tagsten og tagplader efter stormskader, udbedring af svampe- og rådskader, retablering af gulve og tage efter vand- og brandskader samt stormflodsskader er alle eksempler på skader, som vi har stor erfaring med at udbedre.
Sådan gør du
Det eneste du skal gøre, er at anmelde skaden. Herefter sørger vi for resten inkl. kommunikation med dit forsikringsselskab, så skaden kan udbedres hurtigst muligt.
Nedenfor kan du se en beskrivelse af, hvad der sker undervejs frem til at skaden er udbedret.

Anmeldelse af skaden

Besigtigelse af skaden

Udbedring af skaden
Vi kontakter dig for at aftale, hvornår vi må komme og udbedre skaden. Når arbejdet er godkendt af dig, sørger vi for fakturering af arbejdet.

Fakturering af skaden