Hurtigt, trygt og nemt
- for kommuner og virksomheder
I får adgang til dedikerede og selvstændige medarbejdere, der rykker ud med servicevognen/’det rullende værksted’, når der er brug for assistance til reparationer, vedligeholdelse, udbedring af forsikringsskader og små bygge- og serviceopgaver.
Medarbejderne i serviceafdelingen er erfarne og vant til at skulle klare mange forskellige typer opgaver og udfordringer, så brug dem endelig til at få kvalificeret rådgivning til, hvordan opgaven bedst løses.
Let og uproblematisk
- for boligselskaber
I får et fast team af servicefolk, der er vant til at begå sig blandt forskellige mennesker, de kender jeres ejendom og ved, hvordan I gerne vil have at opgaverne bliver løst. De står selv for kontakten til beboerne, og er vant til at holde styr på de indgåede aftaler, så alle ved, hvad der kommer til at ske og hvornår, så alle kan føle sig trygge.
Det er nemt for dig som vicevært eller ejendomsadministrator – du fremsender blot en rekvisition, og så styrer vores servicefolk opgaven igennem, og vi sørger også selv for at bestille og medbringe materialer til opgaven.
Reparation fremfor udskiftning
Er der en dør eller et vindue, der med fordel kan repareres fremfor at blive udskiftet, klarer vi det nemt og hurtigt på vores eget maskinsnedkerværksted. Værkstedet har topmoderne maskiner og en fast bemanding på 3 personer, så hjælpen er lige ved hånden.
Rammeaftaler uden lang binding
En del af vores kunder vælger at lave en rammeaftale eller serviceaftale. Fordelen ved en fast aftale er, at du som kunde kender mandskabet, og de kender dig og jeres bygninger. Det giver en tæt og tillidsfuld dialog, så arbejdsgangen flyder let og uproblematisk. Du får således en fast kontaktperson, kvalificeret rådgivning og hurtig betjening – et plus for alle parter.
Vores rammeaftaler kan tilpasses præcis til jeres behov, og er til forhandling årligt, så du ikke skal binde dig i flere år. Aftalen bygger på tre grundprincipper: